Eturia

Experiente Eturia Testimoniale

Am fost acolo in Republica Dominicana

Experiente Eturia

De Republica Dominicana nu ma pot satura vreodata. Pentru mine, ramane acel paradis exotic in care timpul curge altfel, culoarea apei oceanului te vrajeste, iar palmierii te invita la relaxare suprema. Am ales aceasta destinatie pentru a petrece doua luni de zile - timp in care am imbinat pasiunea mea pentru calatorii si explorarea in detaliu a ...

- Andreea Maftei

Experiente Eturia

Din Miami m-am imbarcat intr-o croaziera Carnival Conquest, cu cateva opriri in Marea Caraibe, si anume: Amber Cove in Republica Dominicana, St Thomas, Puerto Rico si Grand Turk. Vasele de croaziera Carnival Conquest sunt renumite pentru distractia care nu se opreste niciodata, promovand conceptul de Fun at sea. Incepand ...

- Mihaela Ploscaru

Experiente Eturia

Cunosti senzatia aia in care astepti sa vina concediul sa te intinzi la plaja pe un sezlong, sa fie 30 de grade afara, marea sa aiba reflexe de verde si albastru si sa mai adie briza, asa, din cand in cand, sa se miste frunza palmierului care iti face umbra? Ei bine, cam asa au fost cele 11 zile petrecute in Republica Dominicana!

Est...

- Alexandra

Experiente Eturia

Dupa mai bine de opt ani de cand era pe lista, iata ca am ajuns, in sfarsit, si in Republica Dominicana. Cu asteptari ceva mai mici din cauza popularitatii prea mari, s-a dovedit insa a fi peste ceea am crezut ca va fi.

Experienta Caraibilor o aveam din calatoriile din Cuba, Curacao, Costa Rica si Margarita. Dominicana s-a dovedit in...

- Sorin Stoica

Experiente Eturia

Plecam intr-o directie noua pentru mine, banuind doar Paradisul spre care ma indreptam si constienta ca documentarea, la rece, poate sa-mi deturneze perceptiile si sa-mi zagazuiasca trairile. Cunosteam o Cuba straina de realitatile in care am crescut, dupa decembrie '89, dar am gasit o tara neasimilata acelui comunism internationalist, care s-a ...

- Andreea Muscalagiu

Experiente Eturia

Imagineaza-ti nisipul fin, plaja superba, apa turcoaz, palmierii care se unduiesc in briza oceanului, zambetul celor din jurul tau, o oaza de liniste intr-un colt de paradis... inseamna ca ai ajuns in Republica Dominicana!

De acum incolo, singura ta grija este sa alegi intre oportunitatile oferite de aceasta insula din Caraibe!

- Cristina Moisei

Experiente Eturia

Este imposibil sa nu fi visat vreodata cu ochii deschisi la plaja, palmierul si la marea albastra ce asigura cel putin o data pe an peisajul setat ca imagine de fundal pe calculatorul personal sau de serviciu.

Si eu am visat de multe ori la coltul acela de rai, pana cand, intr-o zi, astrele s-au aliniat perfect si visul meu a devenit...

- Anca Brodoceanu

Experiente Eturia

Hola, Daniela! Ne-am intors din vacanta noastra minunata din Republica Dominicana si am hotarat sa-ti scriu cateva randuri... A fost un vis devenit realitate!

O vacanta perfecta din toate punctele de vedere: peisajele iti taie rasuflarea, plaja - magnifica cu nisip fin si alb, apa oceanului - incredibila, cu nuante de la turcoaz desc...

- Alina si Mircea

Experiente Eturia

"Hola, welcome to Punta Cana," ma intampina poliglot un angajat al aeroportului. I-as raspunde, dar am probleme cu adaptarea respiratiei la atmosfera Caraibilor.

Retin insa salutul si zambetul care-l insoteste. Urmeaza alte zambete, un transfer, conversatia cu Jose, care imi va fi sofer pe parcursul vacantei, check-in-ul si, intr-un ...